کمه

من آمدم

سه شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۲۸ ق.ظ

                                                         بسم الله الرحمن الرحیم و ایاه نستعین

من آمدرم با قدرتی عظیم ...

من آمدم تا به همه بفهمانم که من می توانم ...

آری !!! ای کسی که خندیدی به اسم وبلاگ من و به قیافه اش ؛ نخند به زودی اشک هایت را خواهیم دید ...

نام من حسین است ؛ از دیار شادان ...

 

 

                                                            

 

 

 

 

 

 

                                                                   

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۳۱
حسین شاد

نظرات  (۱۱)

امیدوارم شروع خوبی داشته باشید
۳۱ تیر ۹۳ ، ۰۱:۳۶ حمید اسماعیل زاده
گرد و خاک وبلاگ تو چشم دشمنات
پاسخ:

       ممنونم داداش . من شما رو یکی از حامیان خود می دانم .

۳۱ تیر ۹۳ ، ۰۱:۳۸ محمد دارینی
الان انقدر خوشحالم که اصلا نمی تونم چیزی بگم
الان اشک در چشمام حلقه زده
فقط خواستم بگم خیلی خوشحالم
به شرط بروز شدن سریع
پاسخ:
نظر لطفته . چشم ... تمام تلاشمو می کنم 
۳۱ تیر ۹۳ ، ۰۲:۱۴ بهترین روش های کسب درآمد از اینترنت
انسان ساخته دست شرایط نیست ، بلکه خالق آنهاست. آنتونی رابینز
هر چه ما را محدود میکند ما اسمش را میگذاریم بخت ، تقدیر و اقبال.


۳۱ تیر ۹۳ ، ۱۰:۳۶ یک بصائری
بهت تبریک میگم
اما سعی کن اینجا دیگه شایعه پراکنی نکنی!
۳۱ تیر ۹۳ ، ۱۲:۱۰ سیدجلیل عربشاهی
خیلی خوب شد که تو هم به جمع ما اضافه شدی 
امیدوارم موفق باشی
سلام
.
.
.
.
خداحافظ
خب پیام اولم رو که دیدی
خب این پیام رو هم ببین
د لااقل بردار به روزش کن....
۲۰ مرداد ۹۳ ، ۱۱:۰۴ هادی سیاوش کیا
چرا همش داری میای؟

فک کنم زیاد میره جایی که همش داره میاد!!!

اقا دست از سر این وبلاگ ها ور نمی داری حداقل خوبه من رو با یک نامه جدید میشناسن <یک طلبه>اقا حسین شما راحت باش بیا حر وقت دلت خواست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی